15 februari 2013

Even voorstellen, Aapje Bengel!!



Zoals ik jullie reeds eerder melden is mijn aller eerste haak werkje "Konijntje Pluis" van Stip & Haak.
Dit beviel me zo goed dat ik wel een grotere knuffel wilden haken. Vanzelfsprekend moest dit natuurlijk een haak project van Stip & Haak zijn.

Vorige week heb ik dan ook het patroon van "Aap Bengel" bij Stip & Haak besteld. Afgelopen weekend ben ik met Aap Bengel aan de slag gegaan. Tussen de nodige taken door haakte ik vlijtig aan Aapje Bengel. Langzaam maar zeker begon hij ook al echt te lijken op een aapje ;)

Gisteren was het dan zo ver, de laatste haakjes werden genomen en de onderdelen van Aapje Bengel waren klaar.




Nu nog in elkaar zetten. Met deze klus ben ik vanmorgen begonnen. En dit is mijn eind resultaat!!





Stip & Haak (Herriët), bedankt voor het maken van dit geweldig patroon!!





4 opmerkingen:

  1. Bengel is leuk!!!!!!!
    Een echte kindervriend zo te zien!
    Ben benieuwd wat je volgende patroon zal zijn :-)

    Groetjes van Karien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is idd leuk :) Mooie gemaakt. Heerlijk hè dat haken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk :-)

    Groetjes Yvonne

    Masila'screaties.blogspot.com

    P.s.je kan me nu wel volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen