20 februari 2013

Mijn zoontje deelt uit ....(met gratis patronen)

In mijn eerder bericht vertelde ik jullie dat ik knuffeltjes wil gaan haken die mijn zoontje met zijn 5de verjaardag kan gaan uit delen op het KDC (Kinderdagcentrum).
De knuffel wordt een olifant, aangezien dit mijn zoontje zijn lievelingsdier is. Zo bedacht ik me gelijk, dat de slurf dan wel eens zou kunnen dienen om een lollie vast te houden.

Ik ben gelijk opzoek gegaan naar een leuk patroon voor een olifant. Ik kwam 2 hele leuke patronen tegen.
Olifant Padma (klik hier voor patroon)
Olifant Winston (klik hier voor patroon)

Ik ben gelijk aan de slag gegaan met Padma & Winston.



Ik vind ze beiden ontzettend leuk en kon géén keuze maken in welke olifant ik nu moest maken.
Mijn man, neefjes en diverse familieleden hebben gestemd op de olifanten.

En de winnaar is ........................ Padma!!

Ik kan de komende weken wel vooruit met haken ;)








6 opmerkingen:

  1. Ze zijn inderdaad allebei schattig. Heel veel plezier met het haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn leuk :) Ik kwam vandaag ook al olifantjes tegen, weer andere dan die hierboven. Maar idd leuk voor een cadeautje. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt, ik ben ook zo veel olifanten tegen gekomen, maar je moet toch een keuze maken ;)

      Groetjes, Silvia

      Verwijderen
  3. Hermoso todo lo que haces!!!!! me encanta!!!! Pasate por mi blog que tienes un premio esperandote!!!!

    Besitos!!!

    BeantwoordenVerwijderen